Korzyści z dobrej aranżacji witryny sklepowej

Wystawa sklepowa jest jednoznacznie najważniejszym miejscem sklepu. Jej atrakcyjne zaaranżowanie spowoduje, że więcej osób nabierze ochoty do odwiedzenia sklepu i dokonania tam zakupów. Stwierdzono, że co trzeci przechodzień zwraca uwagę na witrynę, jeśli podczas mijania dostrzeże na niej coś ciekawego.

Jak działa visual mercandising?

Visual merchandising wykorzystuje wiedzę psychologiczną. Poprzez specjalne techniki i metody nadaje przedmiotom ważną rolę w procesie sprzedaży. To, jak jest odpowiednio zaprezentowany i czym otoczony, przekłada się na sukces finansowy firmy. Niezwykle ważne jest, na jakiej wysokości oraz pod jakim kątem należy produkty ułożyć tak, by były dla klienta jak najbardziej interesujące. Okazuje się, że nie tylko dla konsumentów ważne jest to, co znajduje się na wystawie. Również dla producentów ma to kluczowe znaczenie.

https://www.windowstories.com.pl/

Dobra wystawa sklepowa informuje o asortymencie i zachęca do wizyty w sklepie

Wystawa sklepowa jest najszybszą możliwością poinformowania klienta o tym, co znajdzie w środku. Odpowiednie projektowanie witryny sklepowej uwzględnia nie tylko poszczególne przedmioty czy części garderoby, ale pokazuje, jak można je ze sobą połączyć czy używać razem, np. przybory szkolne, gotowe stylizacje sportowe czy wieczorowe. Odpowiednio zaplanowane ekspozycje na wystawach sklepowych umacniają wizerunek danej marki oraz generują większą sprzedaż. Dlatego projektowanie witryny sklepowej ma na celu dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Ważny jest także motyw przewodni całej wystawy. Może to być wyprzedaż sezonowa czy wprowadzenie nowej kolekcji. Sklepy sieciowe mają zunifikowany charakter, ale dla małych sklepów jest to okazja do wybicia się z tłumu i zaskoczenia czymś oryginalnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *